• Często zadawane pytania

W jakim czasie zostanie doręczona przesyłka?

Czas realizacji zamówienia wynosi do 1 dzień roboczy od momentu zaksięgowania płatności.

Księgowanie płatności trwa zwykle do 2 dni roboczych.

Zwykle doręczenie paczki odbywa się na następny dzień od daty otrzymania powiadomienia o wysyłce. Może się jednak zdarzyć tak, że czas doręczenia zostanie wydłużony do 48 h.

Pamiętaj, że kurier nie ma obowiązku dzwonić do Ciebie przed doręczeniem. Dlatego, najlepiej składając zamówienie podaj adres, pod którym będziesz dostępny w godzinach 8:00-16:00.

Jakie są możliwe formy dostawy?

Realizacja dostaw odbywa się za pomocą firmy kurierskiej UPS lub In post,a także do paczkomatów, na podany przez Klienta w formularzu zamówienia adres. W momencie, gdy przesyłka opuści magazyn, Klient automatycznie otrzyma powiadomienie e-mailem.

Zamówiony towar możesz również odebrać w naszym sklepie stacjonarnym w Rumi, ul.Grunwaldzka 14.

Jakie są dane do wykonania przelewu za zakup produktów?

Dane do wykonania przelewu są następujące:

DANE DO WPŁAT NA KONTO :

F.H. OKAZJA Roland Błażejewski

Grunwaldzka14 , 84-230 Rumia

Nr konta : IBAN - PL 85 1050 1764 1000 0092 4670 4721

                KOD SWIFT - INGBPLPW

Co mam zrobić, jeśli otrzymany produkt jest niewłaściwy lub uszkodzony?

Możesz taki produkt zwrócić lub reklamować. Zapoznaj się w tym celu z Regulaminem sklepu bądź skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, który doradzi Ci jak w najdogodniejszy sposób tego dokonać.

Jak długo trwa zaksięgowanie wpłaty za zakupiony towar?

Czas, jaki potrzeba na zaksięgowanie pieniędzy wynosi 2 dni robocze. Oznacza to, że wpłaty wysyłane od piątku do niedzieli są księgowane we wtorek. W momencie, gdy pieniądze zostaną zaksięgowane na naszym koncie, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy?

W sklepie internetowym OKAY-SHOP możesz zapłacić za zakupy szybką płatnością online, przelewem bankowym lub kartą a także za pomocą płatności Paypal. Akceptujemy karty kredytowe Visa i MasterCard.

W sklepie internetowym OKAY-SHOP możliwa jest również dostawa z opcją płatności za pobraniem.

Co mam zrobić, jeżeli moja paczka nie dotrze?

Gdy paczka opuszcza magazyn, otrzymasz automatycznie generowaną wiadomość email z potwierdzeniem wysyłki. Jeżeli, mimo potwierdzenia wysyłki, paczka nie dotrze w ciągu maksymalnie pięciu dni roboczych, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

Jeżeli dostarczenie zakupionego towaru okaże się niemożliwe (np. błędny adres ) i wróci on do OKAY-SHOP,  jest możliwe ponowne wysłanie tej samej paczki. W takim przypadku Klient powinien dokonać ponownej dopłaty za przesyłkę. Jeżeli jednak Klient rezygnuje z paczki a  dokonał już zapłaty za niedostarczony towar, automatyczny zwrot tej kwoty wraz z kosztami wysyłki nastąpi w terminie do 14 dni po otrzymaniu przez magazyn przesyłki zwrotnej.

Dokąd dostarcza OKAY-SHOP?

Towar zakupiony na stronie internetowej www.okay-shop.pl wysyłany jest zarówno na terenie Polski jak i zagranicę. Dostawy do innych krajów są możliwe po uprzednim kontakcie i ustaleniu kosztów przesyłki.

Ile wynosi koszt przesyłki?

Koszt zwykłej przesyłki dla zamówień poniżej kwoty 99 PLN, realizowanych przez firmę kurierską na terenie Polski wynosi 13  PLN , paczkomat 10 PLN. Dla zamówień powyżej kwoty 99 PLN, koszt przesyłki pokrywa OKAY-SHOP.

Koszt przesyłki płatnej przy odbiorze to 18 zł.

Czy towar w moim koszyku jest automatycznie rezerwowany dla mnie?

NIE. Produkty są rezerwowane w momencie ukończenia procesu składania zamówienia, po kliknięciu przycisku "Zamów i zapłać". W sporadycznych przypadkach może się okazać, że mimo rezerwacji produktu zostanie on wyprzedany.